divendres, 17 d’octubre del 2008

Què bé que us agradi!!!

Les tutores de segon estem molt contentes de que aquest petit blog agradi a alumnes, pares i mares.
La funció d'això és poder treure'n profit de les noves tecnologies que adults i nens tenim al nostre abast i a més fer més fàcil la comunicació entre pare, mares i mestres. Així que qualsevol dubte o aportació que tingueu en aquest espai serà molt benvinguda ja que les mestres i els alumnes mirem molt sovint la pàgina.
Qualsevol dubte que pogueu tenir en la recerca d'informació no dubteu en consultar-la.
BON CAP DE SETMANA!!!!!!

4 comentaris:

Ferran Perelló ha dit...

ferran perelló
cristina, m´agrada molt aquesta idea de tenir un blog del nostre curs.El tema que hem escollit del cos humà també m´ha agradat molt. De fet, jo tinc a casa un esquelet de la nostra mida, que es diu Max. Si tu vols, podria portar-lo a classe per a que tots poguéssim veure com són els nostres ossos. De fet,els pares em donen permís, sempre i quan tu hi estiguis d´acord i torni sa i estalvi a casa.
Bé, segueixo buscant informació sobre els músculs. Fins demà.

Alumnes de quart ha dit...

Hola Ferran,
Jo també estic molt contenta de que us agradi el blog i que tingueu moltes ganes de treballar i aprendre. La idea del Max em sembla fantàstica, però a l'escola també tenim un super esquelet que farem servir i així ens assegurem que el teu no es fa malbé. Moltes gràcies de totes maneres.
Cristina

pau quiles ha dit...

Estic molt content de estudiar el cos humà.

CARLES ha dit...

Hola Cristina he vist les fotos
i són molt xules !!!

Fins Dilluns !!!!!!!!!!!