dimarts, 27 de gener del 2009

DIA DE LA PAU

Benvolguts pares i mares,

com ja sabeu el dia 30 de gener, és a dir, aquest divendres, és el dia de la Pau i com a recolzament a aquest fet, a l'escola es realitzen diverses activitats.

Aquest any tenim una sorpresa preparada, però per portar-ho a terme necessitem la vostra col·laboració. Els nens i nenes de tota l'escola han de venir amb el xandall de l'escola posat.
Ja veureu que maco quedarà!!!



Fins aviat.





Ah, com podeu veure a la banda dreta, us podeu fer seguidors, fans!!! d'aquest blog i així sempre estareu informats del que escribim al blog.

6 comentaris:

Fàtima ha dit...

Sóc la mama de l'Àlex i ho espero amb molta il.lusió.

Lluis Diestre ha dit...

Tinc moltes ganes de que arribi demà per fer la sorpresa tan maca que tenim preparada!!!

PAU.A ha dit...

hola soc el pau.a i per fi he pugut entrar al nostre bloc adeu.

Pablo Nesta ha dit...

El dia de la pau em va agradar molt.L´ho que varem fer em va agradar molt. Un peto, Pablo

Happy! ha dit...

el dia de la pau
em va agradar molt un peto.
Laia

Clara Martínez ha dit...

El dia de la Pau em va agradar molt fer les lletres amb tot el cole.
Clara