divendres, 5 de juny del 2009

SEGON I TERCER DIA DE COLÒNIES...

El segon dia va ser super esperat per ells: la lluita d'aigua entre els cursos,... Què divertit!!! Després de passar-nos més d'una hora els sis mestres inflant globus amb aigua en un moment van estar petats! Però què diver... Ja veureu, ja veureu,...
Cada dia per grups (sobretot segon) s'han encarregat de parar i desparar les taules, escombrar, recollir amb el recollidor "alguns deien i què és això???". Tots han col·laborat amb ganes i ja veureu que han fet el que han pogut en les "tasques domèstiques".
La segona nit molts d'ells no van arribar ni a acabar d'escoltar el conte... ja s'havien adormit! I el tercer dia ens vam llevar amb pluja però vam tenir una treva per tal de poder acabar bé el dia!!! I de tornada cap a l'escola que ja volien veure als pares, les mares, els germans-es,...

2 comentaris:

Happy! ha dit...

m'han agradat molt les fotos!!! Ens ho vem passar molt bé.
Tinc ganes de tornar de colonies l'any que bé.
Laia

pau quiles ha dit...

a la guerra d' aigua mu vaig passar molt be. Em va agradar molt el grup dels orfeos i m´ho vaig passar molt bé en el bosc. Estem molt contents de poguer veure totes les fotos i lo bé que s´ho van passar. Gràcies Marta, Cristina, Amparo, Lurdes , Gustavo i Salva!!!